davidenfloor.reismee.nl

Een week voor vertrek… SPANNEND!

Vorige week de eerste week vrij van de 7 maanden. De to-do lijstjes die we hebben opgemaakt worden langzaam korter. De laatste bezoekjes worden afgelegd aan vrienden en familie. Laatste dingen zijn gekocht. We zijn nu echt bijna klaar om te gaan!

Afgelopen vrijdag hadden wij ons afscheidsfeestje, wat een timing! Net op deze dag sneeuwt het in Nederland, 800 km file en de treinen konden niet rijden. Maar ondanks de sneeuw zijn veel lieve vrienden en familie een borrel komen drinken. Gezellig! Iedereen die er bij was, bedankt voor het leuke feestje en de leuke cadeaus! En natuurlijk is het laat geworden.

De aankomende week staat in het teken van borrelen en eten met familie en vrienden en natuurlijk van het pakken van onze tassen. Nog even genieten van de kou, sneeuw en ijs, want dat zullen we een tijdje niet zien!

Aankomende zondag 12 februari om 19:30 uur zitten we in het vliegtuig, dan kunnen we eindelijk gaan! We hebben nog steeds niet het idee dat we over een week een half jaar op reis zullen gaan.

Nog lekker een week relaxen en dan ontspannen de wereld rond!

Anita

Hoi!

Spannend, nog 1 weekje maar! Fijn dat bijna alles geregeld is en jullie een leuk afscheidsfeestje hebben gehad!
Succes met de laatste voorbereidingen, maak er een relaxte week van en een hele goede vlucht gewenst zondag!!!

Groetjes, Anita

CHI

Geniet ervan! Hoop je vrijdag nog tegen te komen om je persoonlijk een mooie tijd te wensen!

Rico

Hoi David,

Het werd ons vrijdag inderdaad wel heel moeilijk gemaakt om even een borrel te komen pakken. Gelukkig is het feestje ook zonder ons geslaagd :-).

Veel succes met de laatste voorbereidingen en we kijken uit naar de eerste echte reisverslagen. Geniet ervan!!!!

Groet,

Rico

Linda, Peter, Sophie & Niels

Gelukkig zijn jullie in januari nog bij ons geweest. We proberen zondag nog even met z'n allen naar Schiphol te komen om jullie gedag te zwaaien!!!

Jeroen Kroon

David & Floor,

morgen nog even naar AFAS om de laatste formaliteiten te regelen en afscheid te nemen van het team op de kantoordag. We hopen jullie morgen nog even te zien om vervolgens lekker weg te gaan. Volg je droom en tot gauw

Jeroen

Rita Goedhart

Heel veel plezier en goede reis over het hele traject! Geniet van alles. Ben zeer benieuwd naar jullie reisverslagen, leuk om te volgen waar jullie allemaal zijn.
Beste wensen en lieve groeten,
Rita

mama

lieverds vanuit een druilerig den haag. Nu(18uur, hoe nederlands!) aan de brocoli met gehaktbal. Jullie, volgens mijn berekening, in jullie mandje ergens in Hongkong. Gekke gedachte. Ben nu al heel benieuwd naar jullie verhalen van deze week. Overmorgen gaan wij naar Frejus: Mimosa kijken. tot gauw

Shakti

Hey Floor! Al 4 dagen weg uit Nederland, hoe voelt het? Heerljk zorgeloos wandelen en genieten, vooral van het mooie weer hoop ik.
Groeten, Shakti

liesbeth frequin

Ha Floor en David,

Wat ongelofelijk leuk om te lezen! Ben een jaar of 10 geleden in Hong Kong geweest, het komt weer helemaal boven!Geniet daar!
Lieve groet uit een druilerig Den Haag!
Liesbeth